اتحادیه فوتبال برگزار می کند: مناظره کاندیداهای پست ریاست فدراسیون در ساختمان ساپکو

اتحادیه فوتبال برگزار می کند: مناظره کاندیداهای پست ریاست فدراسیون در ساختمان ساپکو

پایگاه خبری فوتبالی- اتحادیه مدیران باشگاه های فوتبال ایران، که به تازگی در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال صاحب رای شده قصد دارد با حضور کاندیداهای پست ریاست فدراسیون فوتبال مناظره برگزار کند.

به گزارش فوتبالی، اتحادیه مدیران باشگاههای فوتبال ایران که از زمان شکل گیری با شعار ایجاد یک حرکت هماهنگ و هدفمند توسط باشگاه ها، در راه رسیدن به مرز خودکفایی و دفاع از حقوق صنفی پا به عرصه وجود گذاشته بود، در حال حاضر تبدیل به جایی شده که مدیران مستعفی یا برکنار شده و یا مدیران اسبق فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و باشگاهها، در آنجا حضور دارند.

این اتحادیه با ارسال نامه ای مشترک برای هر 4 کاندیدای پست ریاست فدراسیون فوتبال دعوت کرده است تا برای هم اندیشی، بحث و تبادل نظر برای رسیدن به خرد جمعی نسبت به انتخاب رییس و اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در مراسمی با حضور باشگاه های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی حاضر شده تا با ارائه برنامه های خود برای اداره آینده فدراسیون به بحث و تبادل نظر بپردازند.

این اتحادیه در نامه خود به کاندیداهای پست ریاست فدراسیون فوتبال اعلام کرده است: از آنجا که تعداد باشگاه های عضو مجمع فدراسیون فوتبال بالغ بر 41 درصد رای دهندگان را در مجمع به خود اختصاص می دهند در جمع مدیران باشگاه های فوتبال حاضر تا با تبیین برنامه های خود برای فدراسیون آینده فوتبال و دیدگاه حاضرین نسبت به این مهم در رسیدن به خرد جمعی کمک شایسته مبذول فرمایید. گفته می شود تاکنون بجز علی کریمی هر سه کاندیدای دیگر پست ریاست برای حضور در این مناظره موافقت خود را اعلام کرده اند.

7655