ائتلافی که در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال شکل نگرفت/ همه چیز به نفع کاندیدای شانس‌دار

ائتلافی که در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال شکل نگرفت/ همه چیز به نفع کاندیدای شانس‌دار

پایگاه خبری فوتبالی- با اتفاق هایی که در چند روز گذشته افتاده، در انتخابات فدراسیون فوتبال شاهد هیچ ائتلافی بین نامزدهای پست ریاست فدراسیون فوتبال نخواهیم بود.

به گزارش فوتبالی، اگر چه پیش از این اخباری درباره احتمال ائتلاف حیدر بهاروند با شهاب الدین عزیزی خادم مطرح شده بود اما با رد صلاحیت بهاروند، دیگر ائتلاف احتمالی بین آنها شکل نگرفت. در واقع اگر بهاروند تایید می‌شد، یا عزیزی خادم در صحنه می ماند یا بهاروند اما حالا با رد صلاحیت بهاروند، فعلا عزیزی خادم در صحنه باقی مانده است. 

در چنین شرایطی گویا دو نامزد پست ریاست فدراسیون، هفته قبل جلسه‌ای با یکدیگر داشتند تا شاید درباره انتخابات با هم به نتیجه مشترکی برسند منتهی هیچ کدام از این دو مدیر حاضر نشدند به نفع طرف مقابل کنار بروند و حالا این احتمال وجود دارد که اگر انتخابات به دور دوم کشیده شود و یکی از این دو نامزد به مرحله دوم برسد، آرای مدیری که نتوانسته به مرحله دوم برسد را به سبد رقیب او در دور دوم بریزد و کاندیدای پرشانس در مرحله اول، به راحتی در مرحله دوم رییس شود.

البته ما نامی از کاندیداها نمیبریم منتها مشخص است که هیچ کدام از کاندیداها قصد ائتلاف ندارند و همه ادعای دارای شانس بودن و رییس شدن دارند!

1984