یوونتوس 3-0 کروتونه؛ شب شاهکار دیگر از رونالدو

یوونتوس 3-0 کروتونه؛ شب شاهکار دیگر از رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس شکست مقابل پورتو را با پیروزی قاطعانه مقابل کروتونه با درخشش رونالدو جبران کرد. کریستیانو با دو گل خود توانست تیمش را به رتبه سوم جدول برساند و حالا یووه که با یک بازی معوقه، چهار امتیاز تا میلان فاصله دارد می تواند به جدال با روسونری ها برای کسب رتبه دوم امیدوار باشد.

به گزارش فوتبالی، جدا از دو گل رونالدو، مک کنی ستاره آمریکایی نیز در این بازی گلزنی کرد تا در ادامه فصل خوبش ثابت کند که پیرلو به درستی به وی اعتماد کرده است و در مسیر درستی قرار دارد.

به هر صورت به نظر می رسد که یووه از لغزش های پی در پی میلان به بهترین شکل بهره برده است و توانسته خودش را به روسونری ها نزدیک کند. اگر میلان اعتماد به نفسش را به دست نیاورد و به خودش نیاید هیچ بعید نیست که رتبه دوم را هم همچون صدرنشینی از دست بدهد. به هر صورت زلاتان و تیمش باید به خودشان بیایند. رونالدو که به سمت آقای گلی لیگ ایتالیا حرکت می کند در این بازی دو گل زد اما می توانست گلهای بیشتری بزند چرا که در پایان نیمه اول دو موقعیت ساده گلزنی را از دست داد. به هر صورت برای تیم پیرلو پیروزی در این بازی مهم بود تا بتوانند شکست مقابل پورتو در دور رفت را اساسا به دست فراموشی بسپرند.

4125