تاتنهام 4-0 ولفسبرگر؛ خط و نشان مردان مورینیو در لیگ اروپا

تاتنهام 4-0 ولفسبرگر؛ خط و نشان مردان مورینیو در لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، تاتنهام موفق شد با نتیجه 4 بر 0 ولفسبرگر را شکست داده و مقتدرانه راهی دور بعدی رقابت‌ها شود. تاتنهام در دور رفت هم با نتیجه‌ی 4 بر 1 به پیروزی رسیده بود و اکنون مجموعا با نتیجه 8 بر 1 به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام با ژوزه مورینیو در این فصل از رقابت‌های لیگ اروپا به دنبال قهرمانی است و در واقع مورینیو می‌خواهد این جام را یک بار دیگر فتح کند. او زمانی که در منچستریونایتد بود، توانسته بود با شیاطین سرخ قهرمان این رقابت‌ها شود و اکنون می‌خواهد با تاتنهام به قهرمانی برسد.

در این بازی دله الی عملکرد بسیار خوبی داشت و یک گل با ضربه برگردان زد و یک پاس گل هم به گرت بیل داد تا بالاخره بازیکن ولزی هم گلزنی کرده و تا حدودی از حجم انتقادات علیه خودش بکاهد.

دو گل دیگر تاتنهام را در این بازی کارلوس به ثمر رساند تا در نهایت نتیجه 4 بر 0 برای مردان ژوزه مورینیو به دست بیاید و آن‌ها با ارائه‌ی یک بازی خوب برای رقبای خود در لیگ اروپا خط و نشان بکشند و باید دید که در ادامه‌ی مسیر عملکرد آن‌ها به چه شکل خواهد شد.

1470