تحول بزرگ مارسی: مربی سابق مسی و مدیر نابغه 34 ساله!

تحول بزرگ مارسی: مربی سابق مسی و مدیر نابغه 34 ساله!

پایگاه خبری فوتبالی - دوره جدیدی در المپیک مارسی آغاز شده است. پابلو لونگوریا تاجر 34 ساله اسپانیایی پس از استعفای ژاک آنری به عنوان مدیر جدید باشگاه اعلام شد. در همین بیانیه اعلام شد که خورخه سمپائولی هدایت تیم فرانسوی را به عهده گرفته است. تیم فرانسوی در بیانیه ای اعلام کرده است که مربی اسبق اتلتیکو مینیرو هدایت این تیم را به عهده گرفته است. سمپائولی تا سال 2023 با مارسی قرارداد دارد و در ادامه فصل نیز هدایت تیم فرانسوی را به عهده خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، سمپائولی در روز 26 فوریه برای آخرین بار روی نیمکت اتلتیکو مینیرو نشست. کانال پلاس فرانسه گزارش داده است که این مربی آرژانتینی که سابقه کار کردن با مسی در تیم ملی آرژانتین را دارد، از اوایل فوریه در حال آنالیز بازیهای مرسی بوده چرا که پیشنهادی را از جانب لونگوریا دریافت کرده بود. پس از تجربه ناموفق در سویا، این دومین حضورش در فوتبال اروپا خواهد بود.

سمپائولی دومین مربی آرژانتینی مارسی در سالهای اخیر خواهد بود. اولی مارسلو بیلسا در فصل 15-2014 بود و حالا سمپائولی امیدوار است که دوران موفقی را در تیم قدیمی و ریشه دار فرانسوی داشته است.

لونگوریا 34 ساله به یکی از جوان ترین مدیران تاریخ مارسی تبدیل شده است.  او از سال 2008 با حضور در نیوکاسل وارد فوتبال شد و بعد از آن در رکرتیوو اوئلوا، آتالانتا، ساسولو، یوونتوس و والنسیا فعالیت داشت و از تابستان 2020 نیز به عنوان مدیر ورزشی در مارسی فعالیت می کند. لونگوریا متخصص استعدادیابی است که توان صحبت به شش زبان مختلف را دارد (انگیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی و اسپانیایی).

4125