بازیکن تیم دالاس: مسی به لیگ آمریکا بیاید پاهایش را می‌بوسم!

بازیکن تیم دالاس: مسی به لیگ آمریکا بیاید پاهایش را می‌بوسم!

پایگاه خبری فوتبالی – فرانکو خارا، مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین و بازیکن فعلی دالاس از حضور مسی در لیگ آمریکا به شدت استقبال کرده.

به گزارش فوتبالی، با توجه به عدم تمدید قرارداد مسی با بارسلونا شایعات زیادی درباره احتمال حضورش در پاری سن ژرمن یا لیگ آمریکا بوجود آمده. در همین زمینه یکی از بازیکنان تیم دالاس نظر جالبی دارد. فرانکو خارا در گفت و گو با 90min گفته: اگر اگر مسی به ام ال اس بیاید پاهایش را می‌بوسم!

خارا در ادامه افزود: این انتقال دیوانه کننده خواهد بود. دیوانه کننده. در تمام طول دوران کاری‌ام و زمانی که در تیم ملی بودم شانس این را داشتم که با بازیکنانی چون مسی در یک تیم باشیم اما اینکه رو به روی او بازی کنم کاملا متفاوت خواهد بود. ام ال اس توانسته در این سال‌ها زلاتان ابراهیموویچ، گونزالو ایگواین و چند بازیکن دیگر را داشته باشد. بیاید امید داشته باشیم این فرصت (حضور مسی) بوجود بیاید.

این بازیکن آرژانتینی در ادامه گفت: در ضمن این فرصتی برای مسی یا رونالدو است که  بتوانند بیرون از دنیای فوتبال زندگی کنند و انسانی نرمال (بدون شهرت آنچنانی) باشند. من یا شما (انسان‌های مشهور) می‌توانیم به راحتی (بدون مزاحمت‌های شهرت) به سینما، رستوران یا سوپرمارکت برویم و زندگی در آمریکا این امکان را به شما می‌دهد.

1101