یحیی همچنان بی اعتماد به مهاجمان پرسپولیس

یحیی همچنان بی اعتماد به مهاجمان پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی-قرمزها در حالی به مصاف نفت آبادان می روند که مهاجمان تخصصی این تیم همچنان دور از ترکیب اصلی هستند.

به گزارش فوتبالی،یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که شاگردانش را مهیای بازی مقابل نفت آبادان می کند بعد از موقعیت هایی که مهدی عبدی و مهدی خانی مهاجمان این تیم در دقایق پایانی مقابل سایپا از دست دادند در بازی مقابل طلایی پوشان آبادان به خط حمله تیمش دست نزد تا باز هم پرسپولیس با مهاجمان غیر تخصصی به مصاف نفت آبادان برود و در خط حمله بار دیگر از دو بازیکن غیرتخصصی در پست مهاجم سود خواهد برد. 

وحید امیری و امید عالیشاه که با قدرت تکنیکی، بازیسازی و ایجاد موقعیت مناسب طی دیدارهای اخیر توانسته‌اند نظر فنی یحیی گل محمدی را جلب کنند، بار دیگر در ترکیب اصلی حاضر هستند و باید دید قادر به عبور از خط دفاعی نفت آبادان خواهند بود یا خیر.

پرسپولیس در حالی از مهاجمان غیرتخصصی مقابل نفت آبادان استفاده می کند که حدود یک ماه دیگر (از ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۰) عیسی آل کثیر را به خدمت خواهد داشت و شهریار مغانلو را نیز در آستانه عقد قرارداد با این تیم می‌بیند تا هواداران خود را امیدوار به پایان عملکرد نامطلوب مهاجمان در امر گلزنی کند.

دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان به میزبانی استادیوم تختی آبادان و از ساعت 15 برگزار خواهد شد و گفته می شود با توجه به پروتکل های بهداشتی در این بازی حضور خبرنگاران ممنوع اعلام شده است.

7655