ابراهیموویچ: وقتی زلاتان اشتباه می‌کند یعنی شما هم می‌توانید اشتباه کنید!

ابراهیموویچ: وقتی زلاتان اشتباه می‌کند یعنی شما هم می‌توانید اشتباه کنید!

پایگاه خبری فوتبالی – زلاتان ابراهیموویچ در جدیدترین گفت و گوی خود در حاشیه جشنواره موسیقی سانرمو گفته: حضور من اینجا یک چالش هیجان انگیز است. ناکامی مخالف موفقیت نیست بلکه بخشی از آن است. هیچ کاری انجام ندادن، بزرگترین ناکامی است.

به گزارش فوتبالی، زلاتان در ادامه افزود: صحبت‌هایی که درباره غرور من در این جشنواره شده؟ همه زلاتان را پیش از این جشنواره می‌شناختند پس چرا زلاتان اینجا آمده است؟ زیرا چالش‌ها را دوست دارد. اگر خودتان را به چالش نکشید برنده نمی‌شوید. من ۹۴۵ بازی رسمی انجام داده‌ام و بسیاری از آن‌ها را برنده شده‌ام اما همه را نبرده‌ام. ۱۱ جام برنده شده‌ام اما چند جام هم از دست داده‌ام. هم افتخارات زیادی داشته‌ام و هم تعدادی را از دست داده‌ام. من حتی بدون برنده شدن در تمام مسابقات هم زلاتان هستم. چه زمانی که برنده می‌شوم و چه زمانی که شکست می‌خورم. گل‌های زیادی به ثمر رسانده‌ام و موقعیت‌های زیادی را هم از دست داده‌ام.  اگر زلاتان اشتباه می‌کند پس شما هم می‌توانید اشتباه کنید. مهم‌ترین مسئله‌ این است که هر روزتان متفاوت باشد.

زلاتان در پایان گفت: من در این جشنواره هستم تا به همه شما در این شهر کوچک بگویم که می‌توانید زلاتان باشید. از ایتالیا که کشور دوم من است ممنونم.

1101