برنامه میلان برای خط حمله: زلاتان تمدید می‌کند، یک مهاجم جدید هم جذب می‌شود

برنامه میلان برای خط حمله: زلاتان تمدید می‌کند، یک مهاجم جدید هم جذب می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – رسانه های ایتالیایی اعلام کردند میلان هم با زلاتان به مدت کوتاه تمدید می‌کند و هم یک مهاجم جدید می‌خرد.

به گزارش فوتبالی، تمدید قرارداد زلاتان ابراهیموویچ و به طور کلی شرایط خط حمله میلان در فصل آینده یکی از مهم‌ترین علامت سوال‌ها برای هواداران این تیم است. قرارداد زلاتان تا ژوئن امسال اعتبار دارد اما او نسبت به تمید قراردادش پالس‌های مثبت فرستاده است. او روز یکشنبه در گفت و گو با رای اسپورت گفته بود: اگر مالدینی بخواهد، من تمدید می‌کنم.

حالا رسانه کوریره دلا سرا گفته میلان نمی‌خواهد با او تمدید کند اما همچنان در این زمینه خوش‌بینی‌هایی وجود دارد.

ایراهیموویچ به زودی ۴۰ ساله می‌شود و میلانی‌ها قصد دارند در فصل جدید روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری کنند. به همین دلیل احتمال خرید یک بازیکن جدید توسط این تیم که در کنار زلاتان قرار گیرد بسیار بالا است. یکی از گزینه های میلان برای تقویت خط جمله آندرا بلوتی است که البته خیلی سن کمی ندارد. دیگر گزینه میلانی‌ها هم میلن، بازیکن آیندهوون است.

میلانی‌ها می‌دانند زلاتان نمی‌تواند در هر بازی به میدان برود و دنبال یک مهاجم جوان هستند. در صورت تمدید قرارداد زلاتان هم میلانی‌ها می‌خواهند دستمزد او افزایش نیابد و به مدت یک سال این قرارداد افزایش یابد. در هر صورت مینو رایولا نقش بسیار مهمی در تمدید یا عدم تمدید قرارداد زلاتان ایفا می‌کند.

1101