گواردیولا: انتظار دارید که 18 گل به ساوتهمپتون بزنیم؟

گواردیولا: انتظار دارید که 18 گل به ساوتهمپتون بزنیم؟

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل ساوتهمپتون به خوان لاپورتا رئیس جدید بارسلونا به خاطر انتخاب شدنش تبریک گفت.

به گزارش فوتبالی، گواردیولا در مورد انتخاب لاپورتا به عنوان رئیس جدید بارسلونا گفت:" همه کاندیداها عالی کار کردند و به خوان لاپورتا تبریک می گویم. حضورش برای باشگاه و کشور امیدبخش است. برایش در این فصل و فصل های آینده آرزوی موفقیت می کنم."

وی در این باره که ساوتهمپتون در این فصل مقابل یونایتد تجربه شکست 9 بر صفر را داشته هم صحبت کرد:" فکر می کنید ما هم 9 گل می زنیم؟ یا این که می خواهید بگویم هجده گل می زنیم و نتیجه 18-0 می شود؟ می خواهید این سوال را بپرسید؟ جدی می گویید؟ نه گل زدند چون ساوتهمپتون در کل بازی ده نفره بود. من به سبک بازی ساوتهمپتون و نحوه کار هاسنهوتل علاقمند هستم."

گواردیولا در مورد شکست مقابل منچستریونایتد هم صحبت کرد:" وقتی یک بازی را می بازی باید به بازی بعدی فکر کنی. این اتفاقات رخ می دهند. بازیکنان و مربی خوبی دارند اما ما هم کار خودمان را می کنیم. آن طور که بلدیم بازی می کنیم. سعی می کنیم که واکنش سریعی داشته باشیم. در همه تورنمنت ها شانس داریم و حالا به بخش مهمی از فصل رسیده ایم."

4125