پیونتک: زلاتان باعث شد از میلان بروم

پیونتک: زلاتان باعث شد از میلان بروم

پایگاه خبری فوتبالی – پیونتک اعلام کرده حضور زلاتان ابراهیموویچ و عدم صبر و شیکبیایی خودش باعث شده تا میلان را ترک کند زیرا با حضور زلاتان به او فرصت زیادی برای بازی نمی‌رسیده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از بهترین مهاجمان چند سال اخیر میلان، پیونتک بود که در ابتدای حضورش در میلان عملکردی بی‌نظیر داشت ما رفته رفته افت کرد و با خرید زلاتان ابراهیموویچ بار سفر را بست و از میلان به هرتابرلین رفت. او دلیل این جدایی را حضور ایبرا در میلان اعلام کرده.

کشیشتف پیونتک در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: دلیل اصلی جدایی من از میلان حضور زلاتان ابراهیموویچ بود. نمی‌توانستم تصور کنم برای ۵ یا ۶ بازی پیاپی روی نیمکت بنشینم. زمانی که ابراهیموویچ در ترکیب اصلی حضور دارد و به میدان می‌رود تنها به دلیل مصدومیت از زمین بیرون می‌رود. در چند بازی ابتدایی که او در تیم میلان حضور یافته بود من حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکردم.

پیوتک در ادامه افزود: به من یک فرصت در جام حذفی ایتالیا داده شد. من یک گل زدم و یک پاس گل به هم تیمی‌ها دادم. بر خلاف این عملکرد اما در بازی بعد روی نیمکت نشستم. شاید مشکل من این بود که صبر نداشتم اما این تصمیمی بود که گرفتم.

1101