دوست صمیمی مسی در راه بارسلونا؛ تماس لاپورتا با مهاجم منچسترسیتی

دوست صمیمی مسی در راه بارسلونا؛ تماس لاپورتا با مهاجم منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - موفقیت کمپین انتخاباتی لاپورتا و انتخابش به عنوان رئیس جدید کاتالان ها باعث شده تا بارسا برای فصل آینده به صورت جدی تری وارد بازار نقل و انتقالات شود.

به گزارش فوتبالی، با توجه به شرایط مشکل مالی بارسلونا در حال حاضر یکی از مسائل کلیدی مربوط به ماندن مسی در تیم است هر چند که حفظ بازیکن آرژانتینی آسان نیست چرا که باشگاه های زیادی به دنبال خرید رایگان لئو در پایان فصل هستند.

حالا سایت آرژانتینی TyC Sports گزارش داده است که بارسلونا با سرجیو آگوئرو دوست صمیمی مسی تماس گرفته تا مهاجم منچسترسیتی را به خدمت بگیرد. لاپورتا می خواهد با این کار مسی را مجاب کند که قراردادش را تمدید کند. در حقیقت به نظر می رسد که اصلی ترین دلیل مذاکره بارسا با آگوئرو جلب نظر مسی است در غیر این صورت این مهاجم که در سالهای اخیر مصدومیت های زیادی داشته نمی تواند به عنوان یک ستاره به بارسا بیاید. قرارداد آگوئرو با سیتی در پایان فصل به اتمام می رسد و می تواند به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان به نیوکمپ بیاید. 

آگوئرو هرگز انکار نکرده است که دوست دارد روزی در سطح باشگاهی در کنار مسی بازی کند هر چند که تجربه حضور در کنار لئو در تیم ملی آرژانتین را دارد.

4125