ترکیب دیدار لیورپول - آربی لایپزیش اعلام شد

ترکیب دیدار لیورپول - آربی لایپزیش اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب‌ 11 نفره لیورپول و لایپزیش مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، دو تیم لیورپول و لایپزیش امشب از ساعت 23:30 در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. 

ترکیب دو تیم به شرح زیر می‌باشد؛ 

لیورپول: آلیسون بکر، ترنت الکساندر آرنولد، فابینیو، ناتانیل فیلیپس، اندرو رابرتسون، اوزان کاباک، جورجینیو واینالدوم، تیاگو آلکانتارا، دیگو ژوتا، محمد صلاح و سادیو مانه

سرمربی لیورپول: یورگن کلوپ

لایپزیش: پیتر گولاشی، لوکاس کلوسترمن، دایو اوپامکانو، نوردی موکیله، کوین کمپل، سابیتزر، کریستوفر انکونکو، دنی اولمو، تایلر آدامز، یوسف پولسن و امیل فورسبرگ

سرمربی: جولین ناگلزمن

دیدار رفت این دو تیم در زمین لایپزیش با حساب 0-2 به سود لیورپول به پایان رسید تا شاگردان کلوپ در جدال امشب حاشیه امن مناسبی داشته باشند. با این حال، اوضاع لیورپول در آنفیلد اصلا خوب نیست. آن‌ها در 8 دیدار آخر خود در خانه در لیگ برتر انگلیس ابتدا 2 تساوی و سپس شش شکست متوالی را تجربه کردند تا حتی وضعیت این سرمربی آلمانی در آنفیلد نامعلوم باشد. 

لیورپول در مرحله گروهی موفق شده بود با 13 امتیاز بالاتر از آتالانتا 11 امتیازی و آژاکس 7 امتیازی در صدر جدول گروه قرار بگیرد و در آن سمت لایپزیش با 12 امتیاز و به خاطر بازی رو در رو پائین‌تر از پاریسن ژرمن و بالاتر از منچستریونایتد قرار بگیرد.

4416