اعلام ترکیب منچستریونایتد و میلان؛ چه کسی جای زلاتان را گرفت؟

اعلام ترکیب منچستریونایتد و میلان؛ چه کسی جای زلاتان را گرفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - در حساس ترین بازی از مرحله‌ی یک هشتم نهایی رقابت های لیگ اروپا، منچستریونایتد و میلان در بازی رفت، در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم می‌روند و دیدار حساسی را برگزار خواهند کرد. می‌توان این بازی را جذاب ترین دیدار در لیگ اروپای این فصل نامید چرا که دو مدعی در مرحله‌ی یک هشتم به هم خورده‌اند و اکنون بازی حساسی را برگزار می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، عدم حضور زلاتان و هرناندز در بازی امشب به شدت حس خواهد شد و اگر پیولی بتواند با تمام این مشکلات تیمش را برنده از زمین بیرون بیاورد یعنی شاهکار کرده. مهم‌ترین جنگ در میانه میدان رقم می‌خورد. جایی که احتمالا کسیه و میته باید جلوی درخشش برونو را بگیرند.

استفانو پیولی و سولسشر، هر دو به دنبال قهرمانی در این جام هستند چرا که باتوجه به شرایط کنونی هر دو تیم می‌تواند تورنومنت مناسبی برای آن ها باشد و همین قضیه این بازی را جذاب تر از پیش می‌کند.

ترکیب منچستریونایتد برای این دیدار بدین شرح است: هندرسون، بایلی، مگوایر، مارسیال، گرینوود، برونو فرناندز، جیمز، الکس تلس، ون بیساکا، ماتیچ، مک تامینی.

و ترکیب میلان بدین صورت است: دوناروما، کالابریا، کیائر، توموری، دالوت، میته، کسیه، کرونیچ، براهیم دیاز، سائلماکرز، لیائو.

در هر صورت باید دید چه نتیجه‌ای در این دیدار رقم می‌خورد.

1470