ادعای خبرنگار اسپانیایی: تماس وکیل رونالدو با رئال مادرید

ادعای خبرنگار اسپانیایی: تماس وکیل رونالدو با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - جوزپ پدررول خبرنگار سرشناس اسپانیایی  و مجری برنامه تلویزیونی "ال چیرینگیتو" مدعی شد که ژرژ مندس وکیل کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس با مدیران رئال مادرید تماس گرفته است و در مورد بازگشت این بازیکن به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پرسیده است.

به گزارش فوتبالی، حذف غیرمنتظره یوونتوس از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان سیلی از انتقادها را به سمت رونالدو روانه کرده است. ستاره پرتغالی در دو بازی مقابل پورتو نمایش خوبی نداشت هر چند که کادر فنی و هم تیمی هایش هم مقصر بودند. به هر صورت یووه که برای قهرمانی اروپا به سراغ جذب رونالدو رفت در سالهای اخیر در اروپا موفق نبوده است و حذف در مقابل تیم هایی نظیر آژاکس و لیون هم نشان می دهد که آنها حتی به اندازه دوران قبل از رونالدو که دو بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند هم موفق نبوده اند.

شایعات در مورد تمایل یوونتوس به فروش رونالدو شدت گرفته است و از سویی به گفته پدررول، مندس وکیل سرشناس رونالدو با رئال مادرید تماس گرفته است تا در مورد بازگشت وی به باشگاه اسپانیایی صحبت کند. مشخص نیست که پاسخ رئال مادرید به این پیشنهاد چه خواهد بود اما قطعا هواداران تیم سفیدپوش که خاطره خوبی از ستاره پرتغالی دارند از این اتفاق استقبال خواهند کرد.

4125