سپاهان 2 - مس رفسنجان یک/ مس در اصفهان طلا نشد/ صعود زردها به یک هشتم نهایی جام حذفی

سپاهان 2 - مس رفسنجان یک/ مس در اصفهان طلا نشد/ صعود زردها به یک هشتم نهایی جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با 2 گل مس رفسنجان را شکست داد.

به گزارش فوتبالی، در این دیدار، شاگردان نویدکیا با دو گل محمدرضا حسینی و گولسیانی موفق شدند مس رفسنجان را شکست داده و به دور بعدی جام حذفی ایران راه پیدا کنند. این دیدار با تساوی یک یک در 90 دقیقه به پایان رسید تا کار به وقت های اضافه کشیده شود. در آخرین دقیقه وقت های اضافه، وقتی انتظار می رفت کار به ضربات پنالتی برسد، گولسیانی موفق شد گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند. تک گل مس در این دیدار را مهدی کیانی، کاپیتان سابق سپاهان در دقیقه 94 بازی به ثمر رساند.

مرحله یک شانزدهم جام حذفی:

سپاهان - مس رفسنجان ساعت 17.30

تیم داوری: میثم حیدری – آرمان اسعدی – هیوا بهمنی – وحید زمانی

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، یاسین سلمانی، سروش رفیعی، محمد کریمی، محمدرضا حسینی، محمد محبی، سجاد شهباززاده

ترکیب مس رفسنجان

داود نوشی‌صوفیانی، عقیل کعبی، مسيح زاهدی، هومن ربیع‌زاده، محمد امینی، سجاد آشوری، مهدی کیانی، علیرضا نقی‌زاده، مهرداد رضايی، فراز امامعلی، محمد قاضی

شرح گل

سپاهان 1 - مس رفسنجان صفر (دقیقه 68: سید محمدرضا حسینی): پاس در عمق تماشایی سروش رفیعی از میانه زمین برای محمدرضا حسینی و پیشتازی او در موقعیت تک به تک، با شوت دقیق این بازیکن تبدیل به گل شد.

سپاهان 1 - مس 1 (دقیقه 4+90: مهدی کیانی): ارسال آذرباد از جناح راست زمین و دفع ناقص مدافعان سپاهان موجب شد تا توپ به مهدی کیانی برسد و کاپیتان مس با مهار توپ و شوت پای چپ تماشایی دروازه سپاهان و تیم سابق خود را باز کند.

سپاهان 2 - مس 1 (دقیقه 120: گئورگی ولسیانی): ارسال کوتاه مهدی ترکمان از جناح چپ زمین به مقابل تیرک دوم دروازه مس را ولسیانی با حضور به موقع در محوطه جریمه تبدیل به گل کرد.

اخطار

عقیل کعبی (65 و 110) مهدی کیانی(69) مسیح زاهدی (106) از مس
محمدرضا خلعتبری (82) امید نورافکن (106) از سپاهان

 اخراج

 عقیل کعبی (110) از مس

6641