راموس: جذب ارلینگ هالند برای رئال مادرید راحت‌تر از امباپه است

راموس: جذب ارلینگ هالند برای رئال مادرید راحت‌تر از امباپه است

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس مدافع باسابقه اسپانیایی رئال مادرید معتقد است که ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند می‌تواند یک هدف نقل و انتقالاتی ایده‌آل برای آن‌ها در تابستان باشد. 

به گزارش فوتبالی، بر هیج کس پنهان نیست که رئال مادرید به شدت به دنبال جذب یک ستاره بزرگ در فاز تهاجمی است و با توجه به اینکه آن‌ها در چند فصل اخیر، خرید گران قیمتی نداشته‌اند، حالا می‌توانند فارغ از مسائل فیرپلی مالی یک جانشین مناسب برای کریم بنزما 33 ساله به خدمت بگیرند. 

به نقل از سایت گل، کاپیتان لوس بلانکوس در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی پرسید اگر شما سرمربی بودید، بین امباپه و هالند کدام گزینه را انتخاب می‌کردید، گفت: "من دوست دارم هردو را به خدمت بگیرم، اما یک سرمربی نمی‌تواند چنین کاری  انجام دهد. شاید بنابه شرایط حال حاضر، خرید ارلینگ هالند کمی آسان‌تر باشد. از امباپه به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نام برده می‌شود و همین باعث پیچیده تر شدن شرایط می‌شود. تقویت خط حمله مادرید با هالند، اصلا چیز بدی نمی‌تواند باشد. او قابلیت‌های خوبی همانند سرعت، قد مناسب و عطش گلزنی فراوانی دارد. امباپه نیز دارای چنین ویژگی‌هایی نیز است."

هالند در ژانویه 2020 با مبلغ 20 میلیون یورو از سالزبورگ اتریش به دورتموند پیوست و در قرارداد او بند فسخ 75 میلیون یورویی موجود است.

4416