بیانیه کاسیاس و همسرش در مورد طلاق؛ سرمایه آنها چقدر است؟

بیانیه کاسیاس و همسرش در مورد طلاق؛ سرمایه آنها چقدر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - ایکر کاسیاس کاپیتان اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا روز جمعه در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که از همسرش سارا کاربونرو جدا شده و این زوج پس از یازده سال رابطه و با وجود داشتن دو فرزند به نامهای مارتین و لوکاس، مسیری مجزا را از همدیگر انتخاب کرده اند.

به گزارش فوتبالی، در ماه های اخیر شایعات زیادی در مورد جدایی این زوج مطرح شده بود و حالا این دو علنا جدایی خود را تایید کرده اند. در حقیقت این دو هفته هاست که جدا از هم زندگی می کنند و حساب های مالی و مایملک خود را جدا کرده اند. 

کاسیاس با احتساب املاک، شرکت هایش و حساب های بانکی اش حدود 350 میلیون یورو ثروت دارد. او چهار شرکت ثبت کرده که هر کدام حدود 25 میلیون یورو سرمایه دارند و از سویی املاک زیادی را در سرتاسر کشور اسپانیا در اختیار دارد. ایکر در سال 2000 شرکت "ایکرکا" را ثبت کرد که در حوزه سرمایه گذاری املاک فعالیت می کند و چهار ملک بسیار ارزشمند زیرمجموعه این شرکت است. کاپیتان سابق رئال مادرید در سال 2015 شرکت دیگری به نام "کاسیاس ورد" را برای مدیریت حق تبلیغات خود ثبت کرد که سالانه 2.2 میلیون یورو گردش مالی دارد. او پنج ملک دیگر را هم در مناطق مختلف تحت تملک خود دارد.  کاسیاس دو شرکت دیگر به نام های "کاسیاس فوتبال اند مارکتینگ 2011" و "ایکرفر 1981" را هم در حوزه سرمایه گذاری املاک ثبت کرده است. 

البته سارا کاربونرو همسر سابق کاسیاس هم ثروت قابل توجهی دارد. بر اساس تخمین هایی که در سال 2019 زده شده، او 1.1 میلیون یورو سرمایه دارد که در سال 2010 و پس از پوشش جام جهانی آفریقای جنوبی به عنوان خبرنگار ، شرکتی را به نام "خاطرات آفریقای جنوبی" ثبت کرد.  او دو ملک و یک شرکت تولیدی لباس را مشترکا با ایزابل خیمنز تحت تملک خود دارد.

سارا کاربونرو در بیانیه خود در مورد اعلام جدایی نوشته است:" هم ایکر و هم من به خانواده ای که داریم افتخار می کنیم و توانستیم عشقی را به اشتراک بگذاریم که در طی سالها اتحاد به ما خوشحالی داد.  امروز عشق ما به عنوان یک زوج مسیری متفاوت را در پیش گرفته است اما زیاد دور نیستیم چرا که همچنان در وظیفه خود به عنوان والدینی متعهد در کنار هم خواهیم بود همان طور که تا کنون بوده ایم. این تصمیمی ارزیابی شده با توافقی دوجانبه بوده است. احترام و دوستی تا همیشه باقی می مانند. هدف ما از روی تعهد و احترام این است که با هم روی آموزش بچه هایمان تمرکز کنیم و از آنها مراقبت کنیم تا در محیطی سالم و باثبات رشد کنند. با این جملات از شما درخواست داریم که به حریم خصوصی ما در این لحظات تغییر احترام بگذارید. این تنها حرفهایی است که در حال و آینده از ما در این باره خواهید شنید. بسیار ممنون از درک شما."

4125