عکس؛ اولین حضور لاپورتا در نیوکمپ به عنوان رئیس بارسلونا

عکس؛ اولین حضور لاپورتا در نیوکمپ به عنوان رئیس بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - چند روز پیش مرحله نهایی انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا نیز برگزار شد و خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید باشگاه برگزیده شد. او که سال ها پیش یک دوره رئیس بارسلونا بوده است، اکنون مجددا به عنوان رئیس باشگاه برگزیده شده است.

به گزارش فوتبالی، در بازی بارسلونا و هوئسکا، خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا به ورزشگاه نیوکمپ آمده و اولین حضور خود در ورزشگاه نیوکمپ را به عنوان مدیر جدید بارسا تجربه کرد. او از زمانی که به عنوان مدیر باشگاه برگزیده شده بود، هنوز بارسلونا دیداری در ورزشگاه نیوکمپ برگزار نکرده بود صرفا یک بازی مقابل پی اس جی انجام داده بود که آن هم در پارک دو پرنس برگزار شده بود.

در هر صورت اکنون خوان لاپورتا اولین بازی خود به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا را در ورزشگاه نیوکمپ تجربه کرد و در این بازی شاهد سوپرگل لیونل مسی و آنتوان گریزمن از نزدیک بود.

او با چالش های زیادی مواجه است چرا که اوضاع مالی بارسلونا اصلا مناسب نیست و از طرفی قضیه‌ی قرارداد لیونل مسی هم وجود دارد و باید دید که او در نهایت از پس این چالش ها چگونه برخواهد آمد چرا که هواداران بارسلونا منتظرند تا ببینند در نهایت آینده‌ی مسی در بارسا خواهد بود یا خیر.

1470