فردیناند: منچستریونایتد باید با تمام توان مالی خود برای جذب هالند اقدام کند

فردیناند: منچستریونایتد باید با تمام توان مالی خود برای جذب هالند اقدام کند

پایگاه خبری فوتبالی - ریو فردیناند اسطوره باشگاه منچستریونایتد به تمجید از ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند پرداخت و معتقد است که سران شیاطین سرخ باید به فکر جذب او باشند. 

به گزارش فوتبالی، عملکرد درخشان ارلینگ هالند 20 ساله در دو فصل گذشته، باعث شده تا خیلی از تیم‌های بزرگ دنیا به دنبال جذب وی باشند. هالند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته از ردبول سالزبورگ اتریش به بروسیا دورتموند منتقل شد. 

به نقل از گل، ریو فردیناند در کانال خود در یوتیوب گفت: "به نظرم منچستریونایتد باید همه چیز را برای جذب و به خدمت گیری هالند بدهند. برای من مهم نیست آن‌ها چه کار می‌خواهند بکنند. دوست ندارم در خصوص بازیکنان تیم‌های دیگر حرفی بزنم، اما این پسر واقعا خاص است. نباید اجازه بدهیم که او به تیم دیگری برود. مقصد او، فقط باید انگلستان باشد. اگر او به کشور دیگری برود، تعجب خواهم کرد. او در اینجا به دنیا آمده و رشد کرده و قطعا فوتبال انگلیس را دوست دارد. پدرش در این کشور و لیگ بازی کرده است. اطمینان دارم که او نیز رویای بازی در لیگ برتر را دارد."

فردیناند در ادامه نیز افزود: "چرا او را نباید در لباس قرمز و در الدترافورد ببینیم؟ او همان فردی است که شکوه قدیم را به الدترافورد بازمی‌گرداند."

4416