ناکامی مهاجمان پرسپولیس همچنان ادامه دارد/ تیر دروازه مانع گلزنی شهریار

ناکامی مهاجمان پرسپولیس همچنان ادامه دارد/ تیر دروازه مانع گلزنی شهریار

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تازه به خدمت گرفته قرمزها در اولین بازی خود در لیگ برتر برای پرسپولیس در گلزنی ناکام بود.

به گزارش فوتبالی، شهریار مغانلو که امروز برای اولین بار در لیگ برتر در ترکیب ثابت پرسپولیس قرار گرفته بود علیرغم نمایش خوبش اما موفق به گلزنی برای قرمزها نشد تا همچنان مهاجمان تخصصی این تیم در امر گلزنی ناکام بمانند.

شهریار مغانلو که تلاش زیادی برای گلزنی انجام داد در دقیقه 48 بازی با ضربه ای دیدنی از پشت محوطه جریمه قصد گشودن دروازه نفت مسجدسلیمان را داشت که این ضربه با برخورد به تیرک افقی راهی به گل نیافت.

مغانلو که امروز به عنوان تک مهاجم پرسپولیس در ترکیب این تیم حضور داشت توانست با موقعیت سازی برای وحید امیری را در آستانه دروازه خالی صاحب موقعیت گل کرد تا پرسپولیس به گل دوم و برتری خود دست یابد.

مغانولو در اولین حضور خود هم که در جام حذفی با پیراهن پرسپولیس بود در امر گلزنی ناکام بود و موقعیتی که نصیب او شده بود را به بالای دروازه زد.

پس از اینکه سیامک نعمتی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد یحیی مغانلو را از زمین مسابقه بیرون کشید تا فرشاد فرجی را جایگزین او کند.

با ناکامی مغانلو در این بازی طلسم گلزنی مهاجمان پرسپولیس همچنان ادامه پیدا کرد و باید منتظر ماند و دید که بالاخره در سال 1400 پای مهاجمان قرمز به گلزنی باز خواهد شد یا خیر.

7655