جانشین شورلت روی پیراهن منچستریونایتد مشخص شد

جانشین شورلت روی پیراهن منچستریونایتد مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد اعلام کرد که شرکت تکنولوژی جهانی TeamViewer  اسپانسر جدید پیراهن این تیم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، قرارداد منچستریونایتد با این کمپانی تکنولوژی از فصل 21-2020 شروع می شود و برای پنج سال ادامه دارد و بدین ترتیب ارم شرکت TeamViewer برای پنج سال روی پیراهن منچستریونایتد نقش خواهد بست. یونایتد بدین ترتیب برای پنج سال 235 میلیون پوند دریافت خواهد کرد یعنی سالی 47 میلیون پوند. این قرارداد بزرگترین قرارداد تبلیغات روی پیراهن در میان تیم های لیگ انگلیس است و بزرگترین قراردادی است که در دوران کرونا امضا شده است.  بدین ترتیب این کمپانی محصولات تکنولوژی جانشین شورلت روی پیراهن منچستریونایتد خواهد شد. 

ریچارد آرنولد مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد در مورد این قرارداد گفت:" بی اندازه مفتخر هستیم که همکاری خود را با یکی از هیجان انگیزترین و جهانی ترین کمپانی های نرم افزار آغاز کرده ایم. منچستریونایتد جامعه ای شامل 1.1 میلیارد هوادار و دنبال کننده را دارد و به همین خاطر توانایی ارتباط برقرار کردن در حال حاضر از هر چیزی مهمتر است. 

یونایتد روز یکشنبه بازی مهمی را در ورزشگاه کینگ پاور مقابل لسترسیتی در یک چهارم نهایی جام حذفی خواهد داشت. شیاطین سرخ تلاش می کنند تا به مرحله بعدی برسند و به قهرمانی در جام حذفی امیدوار بمانند.

4125