هافبک اورتون: پسرم حق ندارد لباس یوونتوس با نام رونالدو را بر تن کند!

هافبک اورتون: پسرم حق ندارد لباس یوونتوس با نام رونالدو را بر تن کند!

پایگاه خبری فوتبالی – آلان، هافبک سابق تیم ناپولی اعلام کرده پسر ۹ ساله‌اش، میگوئل حق دارد هر لباسی از رونالدو را بر تن کند جز لباس یوونتوس.

به گزارش فوتبالی، آلان، بازیکن تیم اورتون که پیشتر در ناپولی حضور داشته و حالا هم برای تافی‌ها در لیگ برتر انگلیس بازی می‌‌کند از قانون منع پوشیدن پیراهن یوونتوس در خانه‌اش یاد کرده و گفته پسرش حق دارد لباس رئال مادرید با پیراهن و شماره رونالدو برتن کند اما لباس یوونتوس را خیر.

آلان در گفت و گو با لیورپول اکو گفته: قطعا پسرم فوتبال دوست دارد. او همیشه فوتبال می‌بیند و هنگام فوتبال دیدن یا لباس اورتون من را بر تن می‌کند یا لباس تیم‌های دیگری که برای آن‌ها بازی کردم. او بزرگترین منبع انگیزه من است. او و دخترم. این ۲ نفر هوادار پر و پا قرص کریستیانو رونالدو هستند. به همین دلیل پسرم همیشه لباس رونالدو را دارد اما اجازه ندارد که لباس یوونتوس با نام و شماره رونالدو را بر تن کند زیرا یوونتوس رقیب مهم و بزرگ ناپولی است. به همین دلیل لباس‌های زیادی از رئال مادرید با شماره و نام رونالدو در خانه ما موجود است.

آلان در ادامه افزود:‌ طبیعی است. بچه‌ها همیشه رویای گلزنی دارند و گل‌زنان را ایده‌آل خود می‌دانند. فرزند من هم مستثنی نیست.

1101