بارسلونا رقیب جدیدی برای جذب دپای پیدا کرد

بارسلونا رقیب جدیدی برای جذب دپای پیدا کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ممفیس دیپای، بازیکن هلندی باشگاه المپیک لیون مدت هاست مد نظر بارسلونا قرار داشته و سران باشگاه آبی و اناری پوش قصد دارند او را به خدمت بگیرند. در واقع از تابستان گذشته که رونالد کومان به بارسلونا آمد، این بازیکن را مد نظر داشت و می‌خواست او را به عنوان جایگزین لوئیس سوارز، وارد باشگاه کند اما در نهایت موفق به انجام این کار نشد.

به گزارش فوتبالی، اکنون که خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا برگزیده شده است دوباره در نظر دارد تا ممفیس دپای را در تابستان آینده وارد بارسلونا کند و این بازیکن را به خدمت بگیرد. در واقع دیپای از آن بازیکنانی است که گفته می‌شود در لیست خرید خوان لاپورتا قرار دارد و او برای جذب این بازیکن اقدام خواهد کرد.

اما به گفته روزنامه فرانسوی اکیپ، باشگاه فوتبال پاریسن ژرمن هم مذاکرات غیر رسمی خود را برای جذب ممفیس دیپای آغاز کرده است و به نوعی رقیب بارسلونا در راه جذب دپای خواهد بود. پاری سن ژرمن در سال های اخیر به شکلی عمل کرده که ستارگان مختلف را جذب کرده است.

در هر صورت باید دید که عاقبت ممفیس دپای چه خواهد شد و او در نهایت در تابستان بعدی راهی کدام تیم می‌شود و یا در نهایت در لیون می‌ماند.

1470