رئال سوسیداد 1-6 بارسلونا؛ خط و نشان یاران مسی برای رقبا

رئال سوسیداد 1-6 بارسلونا؛ خط و نشان یاران مسی برای رقبا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا موفق شد در این هفته از رقابت های لالیگا با نتیجه 6 بر 1 رئال سوسیداد را شکست داده و در ورزشگاه آنوئتا پیروزی بزرگی به دست بیاورد. در این بازی لیونل مسی عملکرد درخشانی داشت و توانست دو بار دروازه رئال سوسیداد را باز کند و یک پاس گل بدهد تا نشان دهد همچنان روی فرم است و دوران او تمام نشده است.

به گزارش فوتبالی، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که بارسلونا در زمین رئال سوسیداد بتواند با نتیجه 6 بر 1 به پیروزی برسد و نتیجه‌ای به این بزرگی به دست بیاورد اما آبی و اناری پوشان در نهایت موفق شده و توانستد پیروزی پر گلی به دست بیاورند.

در این جشنواره گل، مسی دو بار گلزنی کرد و سرجینیو دست هم دبل کرد. دو گل دیگر توسط عثمان دمبله و آنتوان گریزمن به ثمر رسیدند تا پیش از اردوی تیم های ملی بارسا بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشته باشد.

بارسلونا جایی برای امتیاز از دست دادن ندارد چرا که اتلتیکو مادرید با اختلافی چهار امتیازی صدر نشین است و بارسا باید تمام تلاش خود را بکند تا بتواند این تیم را گرفته و قهرمان رقابت های لالیگا شود. در حال حاضر اتلتیکو مادرید 66 امتیازی است و بارسا با 62 امتیاز دوم است.

1470