ادعای ریپابلیکا؛ 3 جانشین احتمالی پیرلو در یوونتوس مشخص شدند

ادعای ریپابلیکا؛ 3 جانشین احتمالی پیرلو در یوونتوس مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی - شکست 1-0 خانگی مقابل بنونتو و حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا، آندره‌آ پیرلو را در شرایط بحرانی قرار داده است و بعید نیست دیگر او را در سمت سرمربی‌گری یوونتوس در فصل بعد نبینیم. 

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر، یوونتوس در حال حاضر 10 امتیاز با اینترمیلان صدرنشین فاصله دارد و حتی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز به خطر افتاده است. آن‌ها با 55 امتیاز در رده سوم هستند و تنها به خاطر تفاضل گل بیشتر از آتالانتا در جدول بالاتر هستند. ناپولی با 53 و رم با 50 امتیاز، دیگر تیم‌هایی هستند که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد تلاش می‌کنند. 

سایت ریپابلیکا تائید کرد که براساس گزارشات اخیر، موقعیت پیرلو در یوونتوس دیگر امن نیست. یوونتوس در نظر ندارد که در میان فصل، او را برکنار کند. اگر شرایط بدتر شد، ایگور تودور دستیار پیرلو، به طور موقت هدایت بیانکونری را بر عهده خواهد گرفت. از جهتی بانوی پیر، پول لازم برای به خدمت گیری پپ گواردیولا و یورگن کلوپ را ندارد و رابطه نه چندان مکس آلگری با پاراتیچی و پاول ندود، باعث شده تا از احتمال حضور او نیز بکاهد. ریپابلیکا از جیان پیرو گاسپرینی سرمربی آتالانتا، لوچیانو اسپالتی سرمربی سابق اینترمیلان و رم و سیمونه اینزاگی به عنوان 3 کاندید نهایی برای جانشینی پیرلو در نیمکت یوونتوس نام برد.

4416