اینس: سولشر باید برای خرید آگوئرو اقدام کند

اینس: سولشر باید برای خرید آگوئرو اقدام کند

پایگاه خبری فوتبالی - پل اینس هافبک سال‌های دور منچستریونایتد معتقد است که سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای شیاطین سرخ باشد. 

به گزارش فوتبالی، آینده آگوئرو در منچسترسیتی تبدیل به یک علامت سوال بزرگ شده است. این مهاجم 32 ساله در پایان این فصل، قراردادش به پایان می‌رسد و صحبت‌های زیادی مبنی بر پیوستن او به بارسلونا شنیده می‌شود. از منچستریونایتد نیز انتظار می‌رود که برای خرید یک مهاجم نوک در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی فعالیت داشته باشد. آن‌ها تاکنون به هری کین و ارلینگ هالند لینک شده‌اند. حال اینس معتقد است که آگوئرو می‌تواند یک گزینه خوبی برای اوله گونار سولشر باشد. 

به نقل از سایت گل، پل اینس در این باره گفت: "ممکن است آگوئرو منچسترسیتی را ترک کند، چرا منچستریونایتد نباید برای خریدن او اقدام کند. ببینید قضیه به این شکل نیست که ارلینگ هالند و هری کین تنها راه حل‌های موجود برای منچستریونایتد باشند. اگر آگوئرو خواسته باشد که در لیگ برتر بماند و در شهر منچستر زندگی کند، پس من مشکلی در اقدام سران باشگاه برای جذب او نمی بینم. این اتفاق غیر ممکن نیست. چنین اتفاقی برای ما نیز رخ داده است. در سال 1992 هاوارد ویلکینسون از فرگوسن درباره دنیس اروین پرس و جو کرد. فرگوسن به او گفت که آن‌ها هیچ شانسی برای خرید اروین ندارند و لیدز به تازگی اریک کانتونا را به آن‌ها فروخته است."

4416