جدایی آگوئرو از منچسترسیتی قطعی شد؛ بارسلونا مقصد بعدی؟

جدایی آگوئرو از منچسترسیتی قطعی شد؛ بارسلونا مقصد بعدی؟

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه فوتبال منچسترسیتی در بیانیه‌ای به طور رسمی اعلام کرد که سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی این تیم که به عنوان آقای گل تاریخ باشگاه منچسترسیتی هم شناخته می‌شود، در پایان فصل و با پایان قراردادش از جمع سیتیزن ها جدا خواهد شد و دیگر خبری از تمدید قرارداد نخواهد بود و اکنون باید دید که مقصد آینده‌ی این مهاجم با سابقه‌ی منچسترسیتی کدام تیم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، از مدت ها پیش که مشخص بود قرارداد آگوئرو در تابستان پیش رو به پایان خواهد رسید، بارسلونا در نظر داشت تا این مهاجم را جذب کند و به طور رایگان وارد تیم خود کند. اکنون که جدایی آگوئرو قطعی شده و خبری از تمدید قرارداد او با منچسترسیتی نخواهد بود، این فرصت بیش از پیش مهیاست تا خوان لاپورتا و سران باشگاه بارسلونا مذاکرات خود با آگوئرو را آغاز کرده و به نتیجه برسانند تا بتوانند این بازیکن را در تابستان جذب کنند.

آگوئرو دوست صمیمی لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلوناست و همین مسئله می‌تواند در رفتن سرجیو آگوئرو به بارسا تاثیر گذار باشد. البته از تیم های دیگری مثل میلان هم پیرامون آگوئرو نام برده شده است و باید دید که در نهایت مهاجم آرژانتینی چه تصمیمی را اتخاذ می‌کند و راهی کدام باشگاه خواهد شد.

1470