نیکزاد: مجلس شورای اسلامی از فدراسیون فوتبال حمایت میکند

نیکزاد: مجلس شورای اسلامی از فدراسیون فوتبال حمایت میکند

پایگاه خبری فوتبالی- عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال عصر امروز با نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و در خصوص مسائل مختلف گفتگو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال عصر امروز با علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی  دیدار و گفتگو کرد که محور جلسه امروز حمایت مجلس شورای اسلامتی از فدراسیون فوتبال بود.

علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به عزیزی خادم گفت: فوتبال از اهمیت بسیار بالایی در جامعه  برخوردار بوده و با توجه به اینکه فدراسیون جدید روی کار آمده و نوپا است، همه ما تلاش می کنیم که موفق باشید و در کنار فدراسیون فوتبال و مردم هستیم. تمام هدفمان این است که شما به موفقیت هایتان  برسید و کارهای بزرگی انجام بدهید.

وی ادامه داد: بدون شک نگاه مجلس به فدراسیون فوتبال نگاهی حمایتی است و امیدوار هستیم که با حمایت و پشتکار، تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی صعود کند. ورزش در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و در این میان، فوتبال و فوتبال ملی به عنوان سمبل وحدت و انسجام ملی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: مجلس شورای ملی با همه توان و ظرفیت خود، در حوزه تقنین و در حوزه سیاست گزاری ، مالی ، لجستیکی و  حمایتی برای پیشرفت و اعتلای فوتبال ملی تلاش خواهد کرد .

نیکزاد ادامه داد: اینجانب در این دیدار و مذاکره با عزیزی خادم، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای ایشان، اعلام کردم ما نمایندگان  از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد تا تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده شود. این یک وظیفه ملی است و همه دستگاه و ارکان نظام به طور متحد آماده حمایت و پشتیبانی از فدراسیون فوتبال و تیم های ملی هستند.

وی در خصوص میزبانی مقدماتی مسابقات جام جهانی 2022 گفت: در خصوص استیفای حق میزبانی مسابقات مقدماتی جام جهانی، با اینکه نتیجه تعلل مسئولین قبلی بوده است، مجلس در کنار فدراسیون در چهار چوب حقوق و مقررات بین المللی در کنار فدراسیون خواهد بود و برای بازگرداندن این حق تلاش میکند . در این شرایط خاص و تحریم ظالمانه آمریکا و مشکلات اقتصادی و آسیب های کرونا، پیروزی های افتخار افرین فوتبال ملی می تواند الیتام دهنده و انگیزه باشد و موجبات شادی ملت بزرگ ایران را فراهم کند.

وی در پایان این دیدار گفت:امید واریم که تیم جدید مدیریتی که با برنامه و اراده خوب وارد میدان شده است، با توکل بر خدا و تلاش و همت و همکاری همه دستگاه ها در انجام ماموریت محوله پیروز و موفق باشد  و افتخارات بزرگی برای کشور به ارمغان بیاورند.

6641