لسترسیتی 0-2 منچسترسیتی؛ پیروزی بی دردسر سیتیزن‌ها مقابل روباه‌ها

لسترسیتی 0-2 منچسترسیتی؛ پیروزی بی دردسر سیتیزن‌ها مقابل روباه‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - روباه‌ها موفق به متوقف کردن صدرنشینان نشدند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس، دو تیم لسترسیتی و منچسترسیتی از ساعت 21 در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف هم رفتند. 

مطابق انتظار در نیمه اول شاگردان پپ گواردیولا میانه زمین را دست گرفته بودند. آن‌ها مالک توپ و میدان بودند و به هیچ عنوان اجازه جلو آمدن و پیش‌روی به میزبان نمی‌دادند. سیتیزن‌ها در نیمه اول می‌توانستند قفل دروازه کسپر اشمایکل را باز کنند، اما به خاطر بی دقتی مهاجمین، موقعیت‌ها هدر رفت تا نیمه اول با حساب تساوی بدون گل پایان یابد. 

در نیمه دوم، شاگردان راجرز کمی از لاک دفاعی خود بیرون آمدند، اما پرس شدید سیتی باعث می‌شد تا روباه‌ها نتوانند خیلی خطرساز ظاهر شوند. در دقیقه 58، بنجامین مندی مدافع فرانسوی، قفل دروازه اشمایکل را گشود تا مهمان با یک گل پیش بیافتد. لستر بعد از این گل، دیگر چاره‌ای جز جلو آمدن و فشار گذاشتن روی دروازه ادرسون نداشت، اما بازیکنان سیتی با اداره کردن بازی موفق شدند در دقیقه 74 توسط ژسوس اختلاف را دوبرابر کنند.  این دیدار در نهایت با نتیجه 0-2 به پایان رسید. 

سیتی با این پیروزی 74 امتیازی شد و اختلاف خود را با منچستریونایتد رده دومی به 17 امتیاز افزایش داد. لسترسیتی نیز 56 امتیازی باقی ماند و هنوز در رده سوم قرار دارد. 

4416