متیو: دیگو کاستا مثل سگ ضربه می زند؛ نمی‌خواستم بارسایی شوم

متیو: دیگو کاستا مثل سگ ضربه می زند؛ نمی‌خواستم بارسایی شوم

پایگاه خبری فوتبالی - ژرمی متیو مدافع فرانسوی اسبق بارسلونا برای یک بار دیگر در مورد دوران حضورش در نیوکمپ صحبت کرد. مدافع فرانسوی در مصاحبه با اکیپ گفت که نمی خواسته به بارسلونا برود و ترجیح می داده در والنسیا بماند.

به گزارش فوتبالی، متیو در این باره که چگونه به بارسلونا رفته، گفت:"نمی خواستم به بارسا بروم. وقتی بارسا به سراغم آمد، کاپیتان والنسیا بودم و از زندگی در آن جا لذت می بردم. با خودم گفتم که چرا باید نیمکت نشین بارسلونا شوم؟ وقتی پیشنهاد بارسلونا را دریافت کردم، قرارداد جعلی دیگری را درست کردم که دستمزدم در آن چیزی بین دستمزد دریافتی ام در والنسیا و دستمزد پیشنهادی بارسلونا بود. این قرارداد جعلی را به مدیر ورزشی والنسیا نشان دادم و گفتم:" اگر این مبلغ را به من بدهید، می مانم."او در جواب گفت:" مشکلی نیست."با هم به آمادئو سالوو مدیر والنسیا تماس گرفتیم و حاضر نشد که این مبلغ را بپردازد. روفته نمی توانست باور کند. کاغذ را پاره کردم و گفتم که می روم. فهمیدم که من را نمی خواهند."

ماتیو از سویی گفت که دیگو کاستا بدترین حریفی بوده که مقابلش بازی کرده است:" مثل سگ ها،  ضربات کوچک به تو می زد تا تو را از بازی خارج کند. بعد از آن می ایستد، عذرخواهی می کند و کمی بعد دوباره همین کار را تکرار کند. وقتی عصبانی می شوی و واکنش نشان می دهی هم کارت زرد می گیری."

مدافع سابق بارسا در مورد بهترین بازیکنانی که کنارشان بازی کرده هم صحبت کرد:" این فرصت را داشتم تا کنار مسی بازی کنم... اما با سیلوا و ماتا هم در والنسیا بازی کردم. تکنیک و سادگی بازی ژاوی من را تحت تاثیر قرار داد."

4125