عکس؛ ثبت زیباترین گل فصل لیگ ایتالیا با یک قیچی برگردان تماشایی

عکس؛ ثبت زیباترین گل فصل لیگ ایتالیا با یک قیچی برگردان تماشایی

پایگاه خبری فوتبالی - اسپتزیا روز گذشته با گل دنیله ورده در مقابل لاتزیو توانست بازی را به تساوی بکشاند، گلی که به نظر می رسد می تواند زیباترین گل فصل لیگ ایتالیا به شمار برود.

به گزارش فوتبالی، در ابتدا مانوئل لاتزاری برای لاتزیو گلزنی کرد تا این تیم از اسپتزیا پیش بیافتد اما ورده با یک ضربه آکروباتیک تماشایی در دقیقه 73 گلی تماشایی را به ثمر رساند که به نظر می رسید یک امتیاز کلیدی را نصیب تیمش کرده است. اسپتزیا در حال حاضر در رتبه شانزدهم لیگ ایتالیا است و هر چند که هفت امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد اما خطر را به صورت جدی حس می کند. در نقطه مقابل لاتزیو سخت در تلاش است تا به چهار تیم بالای جدول برسد تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد. آنها به لطف پنالتی فلیپه کایسدو در دقیقه 89 به پیروزی رسیدند و توانستند اسپتزیا را شکست بدهند تا سوپرگل ورده هم باعث امتیاز دادنشان نشود.  بعد از آن شرایط در بازی عجیب تر شد چرا که لاتزاری و کورئا در وقت اضافه از زمین اخراج شدند تا لاتزیو بازی را 9 نفره به پایان برساند.

به هر صورت بدون شک گل تماشایی ورده زیباترین لحظه بازی بود. بازیکن 24 ساله از سانتر امانوئل گیاسی ملی پوش غنایی استفاده کرد و یک ضربه برگردان تماشایی را روانه دروازه حریف کرد و بعد از آن برای خوشحالی گل خود به سمت دوربین ها بوسه فرستاد.

4125