پیرلو پس از تساوی مقابل تورینو: یوونتوس خیلی قابل پیش بینی بازی می‌کند

پیرلو پس از تساوی مقابل تورینو: یوونتوس خیلی قابل پیش بینی بازی می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس به نمایش ضعیف شاگردانش اعتراف کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته یوونتوس در ورزشگاه خانگی تورینو به میدان رفت و در نهایت با نتیجه 2-2 در دربی دلامول متوقف شد. این تساوی باعث شد تا فشارها بر روی پیرلو و یوونتوس چند برابر افزایش یابد و شایعات اخراج این سرمربی جوان قوت بگیرد. بیانکونری در هفته گذشته نیز با نتیجه 1-0 در آلیانز استادیوم، مغلوب بنونتو شد و حالا به جای دفاع از عنوان قهرمانی خود در سری آ، باید به فکر کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد باشد.

به نقل از فوتبال ایتالیا، پیرلو پس از پایان بازی به DAZN گفت: "ما بازی را خوب آغاز کردیم و توانستیم در ابتدا به برتری برسیم. این سخت ترین کار، مقابل تیم‌های تدافعی است. سپس مثل همیشه، کار را برای خودمان سخت کردیم. امید به نیمه دوم متفاوتی داشتیم، اما اشتباه بدی مرتکب شدیم و باید دوباره سرپا می‌شدیم. اشتباه ما در دیدار برابر تورینو، شباهت زیادی به اشتباه در بازی مقابل لاتزیو داشت. متاسفانه خیلی دچار این اشتباهات می‌شویم. باید یاد بگیریم که هیچ وقت تمرکز خود را از دست ندهیم، زیرا زمانی که توپ را از دست می‌دهیم، تنبیه می‌شویم."

پیرلو در ادامه گفت: "باید در طول هفته روی حرکات در بین خطوط و استفاده از فضاها بیشتر کار کنیم. در حال حاضر چون پاس‌های کوتاه و عرضی زیادی می‌دهیم، باعث شده برای حریفان قابل پیش بینی باشیم."

4416