زیدان پیش از دیدار مقابل لیورپول: رئال مادرید را دست‌کم نگیرید!

زیدان پیش از دیدار مقابل لیورپول: رئال مادرید را دست‌کم نگیرید!

پایگاه خبری فوتبالی – زین الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا به بیان نظراتش پرداخت. او تایید کرده رئال دست‌کم گرفته می‌شود.

به گزارش فوتبالی، زیدان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل لیورپول به خبرنگاران گفته: ما اندکی دست کم گرفته می‌شویم؟ بله. اینگونه فکر می‌کنم. در پایان ما شایسته اعتماد هستیم. چیزی که می‌توانیم هر روز روی آن تمرکز کنیم. این تیم هیچوقت بر سر هیچ چیز تسلیم نمی‌شود. یورگن کلوپ؟ او مربی بزرگی است. او مدت‌هاست مربیگری می‌کند و تجربه زیادی دارد. او کارهای زیادی در دوران کاری‌اش انجام داده. مربیان مختلفی در طول دوران کاری‌ام دیده‌ام.

سرمربی رئال مادرید در ادامه افزود: همه در تیم می دانند چگونه بازی کنند و جایگاه‌شان را بدست نیاورده‌اند. همه توانایی‌های بنزما را می‌دانند و کریم هم آن‌ها را می‌شناسد. انرژی خوبی بین آن‌ها وجود دارد. هازارد؟ او باید آرام باشد. وقتی مطمئن نباشیم که بازیکنی آماده است ریسک حضورش در زمین را نخواهیم کرد.

سرمری تیم رئال مادرید درباره نقطه ضعف لیورپول در خط دفاع به دلیل غایبین این تیم گفت: نمی‌دانم که این یک نقطه ضعف است یا نه زیرا آن‌ها بازیکنان دیگری هم دارند. ما هم غایب داریم اما قدرت در تیم وجود دارد. برای ما اینگونه است.

1101