آینده عالیشاه در پرسپولیس؛ احتمالا می ماند

آینده عالیشاه در پرسپولیس؛ احتمالا می ماند

پایگاه خبری فوتبالی- امید عالیشاه هافبک راست تیم پرسپولیس جزو بازیکنانی است بر سر تمدید قرارداد با قرمزها پای میز مذاکره خواهد نشست.

به گزارش فوتبالی، عالیشاه که در ابتدای فصل کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفت، در هفته های اخیر به مهره اصلی تیم پرسپولیس تبدیل شده و در پست های مختلف به میدان می‌رود، او پس از نیمکت نشینی مهدی عبدی، در نیم فصل اول به زوج وحید امیری در خط حمله تبدیل شد و عملکرد خوبی را از خود نشان داد و به پیروزی های متوالی تیمش کمک کرد تا گل‌محمدی نیز پاسخ نمایش او را علیرغم بازگشت آل کثیر و جذب مغانلو با قرار دادن در ترکیب اصلی بدهد.

عالیشاه که بعد از سیدجلال حسینی کاپیتان دوم قرمزها به شمار می آید جزو آن دسته از بازیکنانی است که قراردادش با پرسپولیس رو به اتمام است. عالیشاه مدتی پیش در برنامه‌ای تلویزیونی اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس صحبتی درخصوص تمدید قرارداد با او انجام نداده است، اما از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که مسئولان این باشگاه به عالیشاه نامه کتبی داده‌اند تا برای مذاکره به باشگاه برود.

 پرسپولیس قبل از اتمام فصل قصد دارد قرارداد عالیشاه را هم تمدید کند، این در حالی است که همچنان برخی شایعات هم مطرح است که شاید گل‌محمدی در پایان فصل، تصمیم به قطع همکاری با این بازیکن بگیرد. 

کاپیتان دوم پرسپولیس پس از اینکه در نیم فصل اول و از زمانی که به ترکیب اصلی راه یافت به خوبی توانست نشان دهد که در صورت دستیابی به فرصت قادر خواهد بود از آن بهره برده و به مهره ای کارساز برای کادرفنی قرمزها تبدیل شود، حالا باید به انتظار نشست و دید در پروژه تمدید قراردادهای باشگاه پرسپولیس که با نظر یحیی گل محمدی انجام می شود، قرارداد امید عالیشاه هم تمدید می شود یا خیر.

7655