ترکیب یوونتوس و ناپولی/ بازگشت بوفون؛ چه کسی زوج رونالدو شد؟

ترکیب یوونتوس و ناپولی/ بازگشت بوفون؛ چه کسی زوج رونالدو شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس و ناپولی در یک بازی که معوقه از هفته سوم سری آ ایتالیاست به مصاف هم می‌روند و دیداری حساس برگزار خواهد شد چرا که شرایط یوونتوس بسیار خطرناک است و آن ها در آستانه‌ی از دست دادن سهمیه هستند و این بازی می‌تواند برای آنها بسیار مهم باشد چرا که یوونتوس تیم چهارم جدول است و ناپولی در جایگاه پنجم جای دارد.

به گزارش فوتبالی، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که اوضاع برای یوونتوس در این فصل از لیگ ایتالیا بدین شکل پیش برود. یوونتوس پس از 9 قهرمانی متوالی اکنون در مقطع پایانی فصل 2020/21 در حال تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست و رویای قهرمانی خیلی زود برای آن ها رنگ باخت. در این راستا دیدار مقابل ناپولی که با یوونتوس هم امتیاز است بسیار مهم است و باید دید که در نهایت یووه چه نتیجه‌ای را به دست خواهد آورد.

پیرلو دوباره به بوفون اعتماد کرده و او را به جای شزنی درون دروازه گذاشته است و آلوارو موراتا زوج کریستیانو رونالدو شده است.

ترکیب یوونتوس برای این دیدار بدین شرح است: بوفون، دانیلو، دی لیخت، کیه‌لینی، ساندرو، کوادرادو، بنتانکور، رابیو، کیه‌زا، آلوارو موراتا، کریستیانو رونالدو.

و ترکیب ناپولی بدین صورت است: مرت، دی لورنتزو، کولیبالی، رحمانی، هوسای، رویز، دیگو دمه، زیلینسکی، اینسینیه، لوزانو، مرتنز.

1470