کیلور ناواس، ستاره‌ای درون دروازه پاری‌سن‌ژرمن

کیلور ناواس، ستاره‌ای درون دروازه پاری‌سن‌ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی – بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن در بازی شب گذشته نمایش خوبی داشتند. یکی از بهترین‌های بازی دیشب کیلور ناواس بود که مهارهای بی‌نظیری داشت.

به گزارش فوتبالی، شاید اگر شب گذشته دروازه‌بان تیم پاری‌سن‌ژرمن شخص دیگر جز کیلور ناواس بود این تیم نمی‌توانست بایرن مونیخ را شکست دهد. پاریسی‌ها در بازی شب گذشته گام بلندی در راه صعود به مرحله بعد برداشتند و توانستند حریف قدرتمند من خود را شکست دهند اما نکته اینجا بود به همان اندازه که امباپه درخشید، کیلور ناواس هم عملکردی فوق‌العاده داشت و به شدت تاثیرگذار بود.

ناواس در بازی مرحله قبل پاریسی‌ها در لیگ قهرمانان توانست پنالتی لیونل مسی را مهار کند تا بارسلونایی‌ها را شانس کامبک زدن و بازگشت نتیجه را از دست بدهند. او شب گذشته هم برخلاف اینکه ۲ گل دریافت کرد اما مهارهایی عالی داشت. بایرن در بازی شب گذشته ۳۱ ضربه به سمت دروازه داشت که ۱۲ تای آن درون چهارچوب بود. تنها چوپو موتینگ و توماس مولر توانستند ناواس را مغلوب کنند و دروازه‌بان کاستاریکایی پاریس توانست ۱۰ ضربه دیگر را مهار کند. آماری فوق‌العاده که ارزش بالای ناواس و عملکرد خیره‌کننده‌اش را نشان می‌دهد.

گفتنی است بازی برگشت ۲ تیم پاری‌سن‌ژرمن و بایرن ۲۴ فروردین برگزار می‌شود و در آن بازی هم با توجه به میل گلزنی بایرنی‌ها ناواس نقش مهمی در بازی خواهد داشت.

1101