ماجرای طراحی لوگوی جدید اینتر؛ ۱۲ کارمند و یک سال زمان!

ماجرای طراحی لوگوی جدید اینتر؛ ۱۲ کارمند و یک سال زمان!

پایگاه خبری فوتبالی – طراح لوگوی اینتر می‌گوید یک تیم ۱۲ نفره نزدیک به یک سال روی این لوگو کار کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه اینتر میلان در ۳۰ مارچ ۲۰۲۱ رسما از لوگوی جدید خود رونمایی کرد. لوگویی که توسط یک آژانس مونیخی طراحی شده و مراحل طراحی آن اصلا ساده و کوتاه نبوده است. میرکو بورشه، طراحی مشهور این آژانس هم نمایه‌های مختلفی که در این دوران طراحی شده را به اشتراک گذاشته است. لوگوی جدید اینتر یک سال زمان برده است و با کمک یک تیم ۱۲ نفر طراحی شده. این عکس هم تصویر چند لوگوی طراحی شده برای اینتر در این مدت بوده.

ماجرای طراحی لوگوی جدید اینتر؛ ۱۲ کارمند و یک سال زمان!

همان‌طور که مشخص است طراحان سعی داشته‌اند با تکیه بر ۲ حرف I و M یک لوگو طراحی کنند. بورشه می‌گوید: برای طراحی این لوگو روی یک قرن تاریخ اینتر تحقیق شده و ۳۰۰ لوگو طراحی شده است که به ۴۸ لوگوی نهایی تقلیل پیدا کرده‌اند. مشکل اصلی با لوگوی قبلی تضاد بین طلایی و سفید بود که در تصاویر تلویزیونی مشخص نبود باید مفهوم را تا جای امکان ساده می‌کردیم.

گفتنی است اینتری‌ها فصل آینده هم با لوگوی جدید وارد مسابقات می‌شوند و هم نام‌شان به FC Internationale Milano تغییر خواهد کرد. همچنین اسپانسر روی لباس اینتری‌ها هم دیگر کمپانی Pirelli نخواهد بود.

1101