روایت ده‌روسی از کرونا: دیرتر به بیمارستان می‌آمدم اتفاقات بدی می‌افتاد

روایت ده‌روسی از کرونا: دیرتر به بیمارستان می‌آمدم اتفاقات بدی می‌افتاد

پایگاه خبری فوتبالی – دنیله ده‌روسی، اسطوره باشگاه رم که هم اکنون به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده اعلام کرده نزدیک بوده بیهوش شود و به همین دلیل جهت معاینه به بیمارستان رفته. اگر برای معاینه به بیمارستان نرفته بود و دکترها بیماری‌اش را تشخیص نمی‌داندند ممکن بود اتفاقات بدی رخ دهد.

به گزارش فوتبالی، ده‌روسی که چندی پیش و پس از به پایان رسیدن دیدارهای ملی به کرونا مبتلا شد و هم‌اکنون در بیمارستان بستری شده در گفت و گو با L’Agenzia Dire درباره شرابطش و اینکه چرا حالا در بیمارستان بستری شده گفته است: اینجا‌ آمدم زیرا علائم زیادی داشتم و این علائم بهتر نمی‌شدند که هیچ بدتر هم می‌شدند. صبح روز گذشته کنار صندلی مانند همیشه ایستادم اما نزدیک بود از حال بروم. گوشهایم صدا می داد و ناگهان تمام صداها متوقف شد. تقریبا افتادم. به همین دلیل تصمیم گرفتم معاینه شوم.

هافبک افسانه‌ای تیم رم در ادامه افزود: اینجا آمدم زیرا دچار التهاب ریه (هر ۲ طرف) شدم. این بدترین مرحله از بیماری نیست اما تقریبا در آن مراحل است. ای کاش این بیماری را نداشتم. پزشکان می‌گویند اگر برای چک کردن نیامده بودم ممکن بود چه اتفاقاتی بیفتد. در حقیقت در بدترین شرایط ابتلای کرونا نیستم اما از آن نوع هم نیستم که با درمان خانگی بتوانم آن را درمان کنم.

1101