نکونام مامور عملیات احیا در فولاد خوزستان

نکونام مامور عملیات احیا در فولاد خوزستان

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان فولاد خوزستان در بازی شب گذشته برابر العین نمایش قابل قبولی داشتند و آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده و ساسان انصاری جزو بهترین های فولاد خوزستان بودند.

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام سرمربی فولاد موفق شد تیمی یکدست و منسجم را آماده بازی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا کند البته فولاد رقابت های داخلی و  لیگ برتر هم شرایط خوبی دارد.

مشخص است نکونام به ظرفیت موجود در تیمش اشراف کامل دارد و علیرغم بسته بودن پنجره نقل و انتقالات فولاد، او از بازیکنانی که در اختیار نهایت استفاده را می کند. 

بازیکنانی همچون پاتوسی، احمدزاده و انصاری که در بازی شب گذشته برابر العین درخشیدند زیر نظر نکونام موفق شدند به روزهای اوجشان برگردند.

پاتوسی در استقلال ستاره بود اما بعد از حضور در بنی یاس امارات از فرم ایده آل خارج شد. احمدزاده هم بعد از حضوری ناموفق در اروپا وقتی به پرسپولیس بازگشت نتوانست انتظارات را برآوره کند. انصاری هم بعد از چند فصل حضور نه چندان درخشان در سپاهان و تراکتور امسال دوباره به فولادخوزستان بازگشت.

مشخص است، این سه بازیکن بعد از پشت سر گذاشتن دوره ای کم فروغ، حالا زیر نظر نکونام در فولاد احیا شده اند و بازهم به روزهای خوش رسیده اند.

9697