گاسپرینی: آتالانتا خیلی به من نیازی ندارد!

گاسپرینی: آتالانتا خیلی به من نیازی ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم آتالانتا اعلام کرده بازیکنانش تاکتیک‌ها را خوب فرا گرفته‌اند و به حضور او کنار زمین نیازی نیست.

به گزارش فوتبالی، گاسپرینی پس از برد مقابل فیورنتینا به خبرنگاران گفته: عصر سختی بود زیرا همه تیم ها برنده شده بودند و تنها ما مانده بودیم. ریسک‌های زیادی انجام دادیم و نزدیم بود برنده نشویم اما ۳ امتیاز بسیار مهم گرفتیم. اولین باری نیست که یک بازی را زودتر تمام نکردیم اما به هر حال ۳ گل زدیم. زاپاتا به من گفت باید ۵ گل به ثمر می‌رسانده.

سرمربی تیم آتالانتا که به استفاده از ۳ مدافع مشهور است اما چندباری روی به سیستم ۴ دفاعه آورده در ادامه افزود: این امر به دلیل حضور بازیکنانی است که در اختیار داریم و حریفی که مقابل‌شان می‌ایستیم. به زودی به سیستم ۳ دفاعه برمی‌گردیم. آن قدر تفاوت وجود ندارد. با چند سیستم کار کرده‌ایم تا در زمان‌های مختلف با آن‌ها بازی کنیم. در خط حمله گزینه های زیادی داریم که به ما اجازه می‌دهد با شیوه‌های مختلف بازی کنیم. فرویلر و دی‌رون در خط هافبک ما از نظر تاکتیکی استثنایی هستند. قبلا هم گفته‌ام که اصلا نیازی نیست آن جا باشم. می‌توانم در جایگاه بشنشیم زیرا بازیکنان تمام تاکتیک‌ها را می دانند و به  صورت اتوپایلوت (حالت خلبان خودکار در هواپیما) بازی کنند. رقابت در بالای جدول؟ اعتقاد دارم این رقابت تا روز آخر ادامه خواهد داشت.

1101