دمبله: در رختکن به من می گویند ساموئل اتوئو!

دمبله: در رختکن به من می گویند ساموئل اتوئو!

پایگاه خبری فوتبالی – عثمان دمبله، مهاجم تیم بارسلونا اعلام کرده به دلیل پست جدیدش در تیم که بیشتر به مرکز متمایل است به او در رختکن ساموئل اتوئو می‌گویند. مهاجم موفق سال‌های حضور رایکارد در بارسا.

به گزارش فوتبالی، دمبله که یکی از امیدهای هواداران بارسلونا برای درخشیدن در کالونیا بوده همواره با مصدومیت مواجه شده اما این فصل در کنار کومان فرصت بیشتری برای بازی پیدا کرده. او در ال‌کلاسیکو بازی خوبی انجام نداد اما زیر نظر سرمربی هلندی بارسایی‌ها پیشرفت شایانی داشته است. هنوز درباره تمدید قرارداد با او البته صحبتی نشده اما او گفته از حضور در بارسلونا راضی است.

دمبله در جدیدترین گفت و گوی خود به بین اسپورت گفته: تمدید قرارداد؟ هنوز صحبتی در این رابطه نشده اما حس خوبی دارم. مسی؟ او به بازیکنان جوان اعتماد به نفس می‌دهد و به ما کمک زیادی می‌کند. او به من توصیه‌های فراوانی می‌کند. پست جدیدم و تمایل به حضور در مرکز؟ حالا من به عنوان یک مهاجم بازی می‌‌کنم و در رختکن به من ساموئل اتوئو می‌گویند.

مهاجم فرانسوی تیم بارسلونا اعلام کرده اوبامیانگ را دوست دارد و بهترین مربی‌اش هم توخل بوده است. او در ادامه گفته: پیر امریک اوبامیانگ انسانی است که بیشتر از هر کسی در فوتبال دوست دارم. بهترین مربی‌ام؟ توخل مربی مورد علاقه من است!

1101