بازگشت هشت پای ایرانی به لیگ قهرمانان آسیا

بازگشت هشت پای ایرانی به لیگ قهرمانان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- سنگربان قرمزها امیدوار است با تکرار نمایش های درخشان در قفس توری پرسپولیس شایستگی های خود را در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به اثبات برساند.

به گزارش فوتبالی،حامد لک دروازه بان پرسپولیس جزو معدود افرادی است که با حضور در جمع شاگردان یحیی گل محمدی مسیر نگاه‌ها در مورد خود را تغییر داد و به قضاوت‌ها، جهت دیگری بخشید. لک از زمان حضور در پرسپولیس به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شده است که نقش تاثیرگذاری در صعود شاگردان یحیی گل محمدی در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا داشت.

قرمزها که در فصل گذشته، با بیرو وداع کردند و به نظر می‌رسید رادو جانشین اصلی این گلر خواهد بود اما بوژیدار پاسخ اعتماد کادر فنی را به خوبی نداد و یحیی به سراغ یک دروازه بان مطمئن دیگر برای تیمش رفت، سنگربانی که با دست‌هایی مطمئن در آسیا حاضر شد و در جریان بازی، حتی یک گل هم دریافت نکرد. 

حامد لک که در شروع کارش با پرسپولیس مسیر دشواری را با بازی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل خود می‌دید، توانست از چهار مسابقه دور گروهی و چهار دیدار مرحله حذفی فصل گذشته که منجر به صعودشان به فینال شد، نمایش فوق‌العاده‌ای داشته باشد و یکی از ستاره‌های قرمزها لقب بگیرد.

هشت‌پای ایرانی در بازی نیمه نهایی فصل قبل با مهار پنالتی مایکون مدافع النصر موفق شد پرسپولیس را به فینال آسیا برساند، همین یک مهار درخشان روی ضربه مایکون، کافی بود تیم یحیی برای دومین بار در تمام تاریخش به فینال آسیا برسد.

علی رغم شکست پرسپولیس در بازی تعیین‌ کننده فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای، لک در این مسابقات نقش مهمی داشت و پرسپولیس در هفت مسابقه پیاپی که برگزار کرد گلی را در جریان مسابقات دریافت نکرد.

حامد لک که حالا خود را آماده دیدارهای حساس در مرحله گروهی مسابقات فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا می‌کند امیدوار به درخشش در این مسابقات است، لک که عنوان بهترین گلر فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا را یدک می کشد بدون شک می تواند در فصل جدید نقش تعیین کننده ای در بازی قرمزها داشته باشد.

7655