ناگلزمن: هیچ صبحتی با سران بایرن مونیخ نکرده‌ام

ناگلزمن: هیچ صبحتی با سران بایرن مونیخ نکرده‌ام

پایگاه خبری فوتبالی - جولین ناگلزمن، سرمربی جوان ردبول لایپزیش مدعی شد که تاکنون هیچ گونه ارتباطی با باشگاه بایرن مونیخ برای جانشینی هانسی فلیک نداشته است. 

به گزارش فوتبالی، بعد از اعلام رسمی فدراسیون فوتبال آلمان مبنی بر پایان کار یواخیم لوو بعد از رقابت‌های یورو 2020، از هانس دیتر فلیک سرمربی حال حاضر بایرن مونیخ به عنوان محتمل ترین گزینه نام برده می‌شود. این شایعات انقدر شدید شد که حتی فلیک از این وضع عصبانی شد و تمامی شایعات را تکذیب کرد. 

به نقل از سایت گل، حال نام جولین ناگلزمن سرمربی جوان لایپزیش به عنوان جانشین احتمالی هانسی فلیک بر سر زبان‌ها افتاده، اما این سرمربی به خبرنگاران گفت: "هیچ گونه صحبتی با سران باشگاه بایرن مونیخ نکرده‌ام و در حال حاضر نیز هیچ ارتباطی با آن‌ها ندارم. ایجنت‌های من نیز وضعیت مشابهی دارند."

این سرمربی سی و سه ساله در ماه جولای 2019 به عنوان سرمربی لایپزیش معرفی شد و موفق شد به همراه این باشگاه به نایب قهرمانی بوندسلیگا برسد. آن‌ها همچنین در فصل گذشته نیز برای اولین بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز راه یافتند. لایپزیش در این فصل از لیگ قهرمانان در مرحله یک هشتم نهایی مقابل لیورپول قرار گرفت، اما نتوانست از سد آن‌ها عبور کند. 

شاگردان ناگلزمن در این فصل از بوندسلیگا، تنها 5 امتیاز با بایرن مونیخ صدرنشین فاصله دارند.

4416