راکیتیچ: دوست داشتم دوباره کنار نویر بازی کنم

راکیتیچ: دوست داشتم دوباره کنار نویر بازی کنم

پایگاه خبری فوتبالی – راکیتیچ، هافبک ۳۳ ساله تیم سویا که در جدیدترین گفت و گوی خود درباره پیشنهاد بایرن و عدم حضور در این تیم و البته شرایط مسی در بارسلونا سخن گفته است.

به گزارش فوتبالی، ایوان راکیتیچ در گفت و گو با Sport 1  گفته: اخبار مربوط به پیشنهاد بایرن در سال ۲۰۱۹؟ صادقانه بگویم هیچ چیز درباره‌اش نمی‌دانستم. فکر می‌ککنم باعث افسوس است که صالیحمیدزیچ آن تصمیم را گفته. دوست داشتم دوباره کنار نویر بازی کنم.

راکیتیچ که سابقه حضور در شالکه را دارد در ادامه افزود: شوخی را کنار بگذاریم. یک بار در این رابطه صحبت کرده‌اید. چیز بیشتری نیست. حضور در بایرن افتخار بزرگی است. چیزی که این باشگا‌ه در چند سال گذشته ساخته فوق‌العاده است. چیزی که باید بابت آن به مسئولین آن تبریک گفت. بایرن هنوز بزرگترین باشگاه در اروپاست حتی اگر از لیگ قهرمانان کنار رفته باشد.

هافبک سابق بارسلونا در ادامه درباره شرایط مسی در بارسلونا گفته: ابتدای فصل شرایط بسیار سختی بود. لئو تنها تاریخ بارسلونا نیست. او بخشی از تاریخ این باشگاه است. خیلی خوشحالم که او در بارسلونا ماند و امیدوارم او برای چند سال دیگر در بارسلونا بازی کند. هر تصمیمی بگیرد شما باید به آن احترام بگذارید. تنها برای او بهترین‌ها را آرزو دارم.

1101