پرسپولیس ماموریت خریبین را خنثی می‌کند؟

پرسپولیس ماموریت خریبین را خنثی می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدافعان پرسپولیس در بازی مقابل الوحده چالش سختی با مهاجم گلزن و سوری این تیم خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال الوحده برای صعود از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به برتری و کسب سه امتیاز مقابل شاگردان یحیی گل محمدی نیاز دارد تا شانس صعود خود را افزایش دهد، این تیم که با دو برد شیرین مقابل الریان، حالا جزو کاندیدای صعود به مرحله بعدی است با پیروزی مقابل پرسپولیس، می خواهد به نوعی صعودشان را قطعی کنند.

حضور عمر خربین مهاجم سوری، در نوک حمله این تیم، الوحده را به حریف خطرناک تبدیل کرده است، این مهاجم سوری که در بازی قبلی گل پیروزی بخش تیمش را زد، سابقه هت‌تریک برابر پرسپولیس را دارد و حالا پس از ناکامی در هفته اول، تمام تلاش خود را برای جبران خواهد کرد.

او گفته که دیدار با پرسپولیس مهمترین ماموریتی است که در این مسابقات داریم. کلید صعود به مرحله بعد در همین بازی است و باید در بالاترین سطح تمرکز باشیم چرا که انتظار می‌رود با یک نتیجه خوب این مسابقه را به پایان برسانیم.

مدافعان پرسپولیس برای خنثی کردن ماموریت این مهاجم سوری، چالشی جدی را مقابل او خواهد داشت، خط دفاعی ای که بهترین آمار را در لیگ برتر ایران دارد.

خریبین در سال 2017 به نوعی مانع از صعود پرسپولیس به فینال شد و کابوس قرمزها لقب گرفت اما حالا زوج سیدجلال و کنعانی که در بازی رفت او را به خوبی مهار کردند، قصد دارند در بازی برگشت با کنترل او اجازه هنرنمایی به این بازیکن را ندهند.

7655