جدیدترین صید منچسترسیتی: پدیده 18 ساله ستاره سرخ

جدیدترین صید منچسترسیتی: پدیده 18 ساله ستاره سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی متوقف نمی شود. چند روز پیش خبر رسید که آنها به صورت رسمی ، کایکی یکی از پدیده های فوتبال برزیل را پس از مدتها مذاکره خریده اند و این بازیکن 17 ساله که مورد توجه باشگاه های زیادی بود را به ترکیب خود در آینده اضافه خواهند کرد. سیتی خرید مهاجم فلومیننزه را با ده میلیون یورو نهایی کرد و همه تلاش خود را داشت تا پیش از این که این بازیکن در سطح بین المللی شکوفا شود، او را با قیمتی مناسب بخرد. حالا تیم آبی پشو شهر منچستر نگاه خود را به یکی از بازیکنان منطقه بالکان جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، آندریا رادولوویچ، وینگر ستاره سرخ که توان حضور در هر دو جناح را دارد نگاه منچسترسیتی را به خود جلب کرده است. این بازیکن به تیم بزرگسالان باشگاه صربستانی رسیده اما هنوز به صورت مداوم بازی نمی کند. این پدیده جوان فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی مقابل تاتنهام در چمپیونزلیگ جوانان داشت و در پیروزی تیمش با نتیجه دو بر صفر، گلزنی کرد و از همان زمان چندین باشگاه انگلیسی عملکردش را دنبال می کنند.

رادولوویچ 18 ساله فصل گذشته با ستاره سرخ تا یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ جوانان پیش رفت. این بازیکن چپ پا اغلب در پست بال راست بازی می کند. او در همه رده های پایه صربستان بازی کرده و تا سال 2022 با ستاره سرخ قرارداد دارد. سیتی در فصل گذشته نیز فلیپه استوانویچ وینگر 18 ساله پارتیزان را خریده بود که بازیکنی راست پا بود که اغلب در پست بال چپ بازی می کرد اما رادولوویچ برعکس اوست.

4125