خبر خوش برای آرسنالی‌ها: همراهی سه اسطوره با مالک اپلیکیشن معروف

خبر خوش برای آرسنالی‌ها: همراهی سه اسطوره با مالک اپلیکیشن معروف

پایگاه خبری فوتبالی - دنیل اک، موسس اپلیکیشن اسپاتیفای در نظر دارد که برای خرید سهام باشگاه آرسنال از اسطوره ای تیم لندنی یعنی تیری آنری، پاتریک ویرا و دنیس برکمپ کمک بگیرد و آنها را در تیم خود قرار بدهد.

به گزارش فوتبالی، میلیاردر سوئدی که بیش از سه میلیارد پوند ثروت دارد، اخیرا اعلام کرده است که در پی خشم هواداران آرسنال از مالکان کنونی در نظر دارد که باشگاه محبوبش را بخرد و به زودی پیشنهادی را به دست استن کرونکه مالک فعلی باشگاه خواهد رساند. گفته می شود که کرونکه برای فروش آرسنال دو میلیارد پوند طلب کرده است.

کرونکه 73 ساله مدیر شرکت "ورزشی و سرگرمی کرونکه" است که در سال 2008 وارد هیئت مدیره آرسنال شد و سه سال بعد به سهامدار اصلی باشگاه تبدیل شد. اگر پیشنهاد "اک" توسط تاجر آمریکایی پذیرفته شود، آنری و ویرا به همراه برکمپ وارد ساختار مدیریتی باشگاه آرسنال خواهند شد.

گروهی از هواداران آرسنال از حضور  تیمشان در پروژه شکست خورده سوپرلیگ اروپا عصبانی هستند و به همین خاطر پیش از بازی مقابل اورتون در مقابل ورزشگاه اعتراض کردند و در نظر دارند که به زودی دوباره برای اعتراض گرد هم بیایند. باید دید که آیا موسس اپلیکیشن و محبوب و معروف اسپاتیفای به مالک جدید تیم لندنی تبدیل می شود یا نه.

4125