رسمی؛ ناگلزمان سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ خواهد بود

رسمی؛ ناگلزمان سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی – یولین ناگلزمان از فصل آینده روی نیمکت بایرن مونیخ خواهد نشست.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بایرن مونیخ رسما اعلام کرد یولین ناگلزمان مربی فصل بعد آن‌هاست و بایرنی‌ها با پرداخت ۲۵ میلیون یورو این مربی را با امضای قراردادی ۵ ساله جذب کرده‌اند.

چندی پیش اعلام شده یواخیم لو پس از رقابت های یورو روی نیمکت تیم ملی آلمان نمی‌نشیند و به همین دلیل فدراسیون فوتبال آلمان باید به فکر یک سرمربی جدید باشد. بسیاری از رسانه‌ها هانسی فلیک را به عنوان جانشین لو معرفی کردند و با توجه به اختلافات او و صالیحمیدزیچ، جدایی‌اش از بایرن هم محتمل بود. حالا امروز خبر رسیده  ناگلزمان، سرمربی موفق ۳۳ ساله تیم لایپزیش به عنوان سرمربی فصل بعد بایرن انتخاب شده است و از تاریخ یک جولای سرمربی باواریایی‌ها خواهد بود.

ناگلزمان دوران بازیگری کوتاهی داشته و از سال ۲۰۱۶ در سن ۲۹ سالگی مربیگری خود را در هوفنهایم آغاز کرده. او سال ۲۰۱۶ روی نیمکت لایپزیش نشست و تیمی قدرتمند ساخت. لایپزیش با هدایت او فصل گذشته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید و مقابل پاری‌سن‌ژرمن کم آورد اما آن قدر مورد تحسین قرار گرفت که همواره بسیاری از باشگاه های اروپایی خواهان همکاری با او باشند. حالا البته رسما اعلام شد او سرمربی بایرن مونیخ در فصل آینده است و باید دید او همچنان در مونیخ هم موفق ظاهر خواهد شد یا خیر.

1101