ویدیوی جنجالی مربی سابق النصر: من برگشتم!

ویدیوی جنجالی مربی سابق النصر: من برگشتم!

پایگاه خبری فوتبالی- روی ویتوریا سرمربی پرتغال و سابق النصر که چند ماه پیش از شغلش اخراج شد، با انتشار ویدیویی در اینستاگرام جنجال برانگیز شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال النصر که در گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، پس از شکست غیرمنتظره در برابر الوحدات اردن، در وضعیت سخت و دشواری گرفتار شده که شانس صعود این تیم از گروهش به پایین تر حد خود رسیده مگر اینکه آنها موفق شوند در دیدار آخر خود السد قطر را شکست دهند.

اما النصری ها که در رقابت های فصل گذشته لیگ قهرمانان تا دیدار نیمه نهایی نیز پیش رفتند و با شکست برابر پرسپولیس از صعود به دیدار فینال بازماندند، در ادامه و در لیگ عربستان نتایج بسیار ناامید کننده ای کسب کردند که منجر به حضور آنها در رتبه یکی مانده به آخر جدول لیگ عربستان شد.

این نتایج ناامید کننده باعث قطع همکاری النصر در زمان مدیریت صفوان السویکت مدیرعامل این باشگاه با روی ویتوریا سرمربی پرتغالی نصراوی شد. آنها آلن هووارت کروات را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند که پس از تغییرات در مدیریت النصر و حضور موسی المعمر در رأس کار، نتایج آلن هووارت نیز مورد پسند مدیران نبود و با برکناری این مربی، مانو منزس برزیلی هدایت این باشگاه سعودی را برعهده گرفت.

در حالیکه النصر تقریبا نتایج مطلوبی در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده بود، اما پس از شکست غیرمنتظره در برابر الوحدات، تمامی معادلات این گروه به هم خورد. النصر شرایط سختی برای صعود دارد و در آستانه نبرد حساس این تیم با السد قطر، انتشار ویدیویی جنجالی از سرمربی سابق این تیم، منجر به بروز شایعات فراوانی شده است.

همزمان با بی ثباتی بر روی نیمکت النصر، روی ویتوریا ویدیویی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که علی رغم اینکه در این کلیپ عکس و فیلم هایی از زمان حضور او در بنفیکا نیز وجود دارد، اما بخش اعظم این ویدیو مربوط به دوران حضور این مربی در النصر است.

در این ویدیو روی ویتوریا صحبت هایش را در رختکن النصر و با انتشار عکس ها و ویدیوهایی از هواداران این تیم در جشن های پس از پیروزی آغاز می کند و در قسمتی از این کلیپ با گفتن عبارت "من برگشتم" حسابی فضای مجازی عربستان و هواداران النصر را به هم ریخت.

برخی از هواداران النصر این ویدیو را نشانه هایی از بازگشت روی ویتوریا برای فصل جدید لیگ حرفه ای عربستان می دانند و حتی گفته می شود مدیریت جدید این باشگاه، نسبت به بازگشت ویتوریا بی میل نیست. او در زمان حضور در النصر در 86 مسابقه صاحب 54 پیروزی، 13 تساوی و 19 شکست شد.

7474